torsdag 25 augusti 2011

stucken..?!

Gomorron alla readers.

Som vanligt i sverige på sommaren så regnar det idag.. Eller justja, höst vare ja. Höst är de i Sverige nu om ni inte vet det. Burr. Dags för långärmad pyamas ;P

Igår vart jag stucken av en geting (?!) Den kröp innanför tröjan å så kittlades de till eller nått så ja stoppa ner handen å skulle ta bort "det".. å blev stucken. Ajj. Så nu är mitt ena finger uppsvällt och det kliar massor...

Imorgon ska ja åka med familjen till våran sommarstuga i Venjan. Ska bli så himla skönt att få bosätta sig i sogen några dagar. Långt bort från det mesta.. (men om ja känner pappa rätt tar han kanske med sig nått internet... om det finns teckning där?) Då blir det iaf mulleliv över helgen :) mys.


Idag fyller fina Desiree 23 år ! GRATTIS

Björn Rosenström i Strömstad för två år sen.
Vart har sommaren tagit vägen? Har bara träffat min fina Dessi en gång ?! Fast säg nån annan som jag träffat mer då?.... förutom min fining å Purre som ja träffat två ggr. . . Skandal :( Men man kan inte vara duktig på allt. . .

Nu ska ja försöka va duktig å gå ut å hjälpa pappa skruva ihop IKEA-kök. Hörs !!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar