lördag 17 mars 2012

bilägare !!!! :D

Idag blev jag bilägare för första gången ! Jag är såå nöjd med min gula lilla bubbla. Det var kärlek vid första ögonkastet.Från det att jag såg den första gången på blocket tills den nu är min två dygn senare har jag haft magkramper, sömnbrist och bitit v alla utom en nagel typ... av nervositet å grejjer kring bilen. Ville ju verkligen ha den direkt jag såg den. Lycklig. Bästa fredagspresenten. 

Idag har vi haft riktigt sommarväder här i München, det var typ 14 grader i skuggan på morgonen när jag vaknade. Och imorgon ska det bli ännu varmare så efter mina timmar på skolan med städning blir det att sola :) Lovely weekend. 

Min syster och Pappa var snälla och hämtade den åt mej idag :)

1 kommentar:

  1. Ja du det är en riktig skönhet som du har köpt den passar in på dej häls Håkan Kbg

    SvaraRadera