söndag 22 april 2012

HappyHappy !

Måste först börja med att säga att jag tycker Carolina Gynnings smyckeskollektion är så himla fin, och idén bakom den är så himla vacker! Bara därför vill jag ha ett av hennes smycken.

Från hennes webshop-sida:

"Fjärilen som symbol betyder väldigt mycket för mig. Det är puppan som utvecklas till fjäril och som sedan pånyttföds i en härlig kropp med vackra färger. Fjärilen är en gammal symbol för själen, glädje och lycka. Den står för pånyttfödelse och frihet och är därför en symbol som jag tycker att alla borde bära med sig. Nu har jag skapatThe Butterfly Messenger® för att du oxå ska kunna flyga."
Så använder du ditt smycke!
Sätt dig i stillhet med din fjäril i handen och meditera över vilket ord du behöver mest just nu. Kanske är det kärlek, hopp eller styrka. Skruva av huvudet på din fjäril och viska ditt ord ner i fjärilskroppen. Du kan också skriva ditt ord på en liten lapp och stoppa in den i fjärilskroppen.
Sätt på huvudet igen och bär ditt ord med dig.

Snacka om koncentrerad tjej ;)


Och för det andra så ska jag boka en tattooo-tid ;) Det blir en liten diskret med tanke på att jag vill jobba på scenen och då är det inte superduper att ha en blaffig tatuering mitt i allt.

Efter dagens rep så är jag inte längre orolig för mitt och Bellas "lilla" projekt.. Inte för att jag var det tidigare heller ioförsig men nu känner jag att vi verkligen kan ro detta i land ;) Såå kul och så spännande !! Om ni bara visste.






1 kommentar: