fredag 14 september 2012

Pyssla var det !




Vem gillar att vara sjuk... inte jag iaf. Dryygt. Men kämpade mej igenom gårdagens danslektioner å nu blir det vila vila vila vila... fredagsmys ikväll med Bästa [kärlek] !

Annars tycker jag att det är helt okej med hösten. Eftersom sommaren var kass så är det lika bra att hösten kommer så att man kan få börja tända ljus, ta fram filten å allt pyssel såklart ;D Älskade pyssel. Vart att börja. . .  ? :D Wohoow här ska det pysslas. Älskar att jag typ bara har ett halvtidsjobb så ja hinner lägga lite timmar på annat kreativt. Igår hoppade jag i gummistövlarna och gick ut för att samla rönnbär som nu ligger på torkning :) Och idag åker symaskinen fram. Och dom sista fotona från München-tiden är på framkallning så snart kan det albumet bli färdigpysslat också. Sen längtar jag tills ja får börja med möblerna till lägenheten. Eller det får ja väl börja med nu om ja vill.. men ska ta tag i det lite närmare flytten. Då blir det att såga sönder ett gammalt bord å måla om å ah.. lite annat "don" :P

Hörs snart igen ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar