onsdag 24 oktober 2012

Höstlov.

Sitter på dansen just nu och väntar på nästa klass som jag ska ha, vuxengrupp och dans till Madonna ;)

Har haft en riktigt mysig dag. Vaknade sent hemma hos Tony och låg kvar i sängen lääänge å läste bloggar :) Innan jag hinner gå upp kommer han hem från jobbet, yes! Fast segt för honom som börjar bli sjuk... :-/Så då blev det att ligga kvar ett tag till :) Sen en promenad, hand i hand. 
Åkte upp till pappa och drack en kaffe medans jag hämtade min vinterjacka. Får man börja använda den nu? Eller är det för tidigt? oktober liksom.. 

Jobb två dar till sen höstlov ! :) Men inget lov för mig, blir att repa inför julshowen. Såå taggad! Och bästa Isabella kommer hem från tyskland för att bo hos mej. Kommer bli grymma dagar!!! Fixa koreografi, scenkläder och ah, en helt grym julshow tillsammans med resten av gänget i 4Flavours. Kanske kan bjuda på nått dansklipp från repen nästa vecka... kanske ;) 






1 kommentar: