onsdag 14 november 2012

fullspäckat schema.

Onsdag. Har varit hos naprapaten imorse å knäckt å sträckt mej lite. Så nu har ja fruktansvärt ont i ryggen. .  men kotorna är iaf rätt så det blir väl bra nu om nån dag. Har även fått min fristående divan hitkörd och ihopbyggd av pappa. Tack.  Och nu lär jag sätta igång med min checklista. Har en hel del som måste göras klart innan premiären i Kalmar. 9 dagar kvar. Tiden går såå fort !
På fredag blir det pepparkaksbak och på lördag utbildning. Sen 6 dagar med undervisning å sen Kalmar. Japp, det var mina kommande dagar. En fika nån förmiddag skulle väl kunna gå att klämma in men annars är jag rätt upptagen. . . Men det är ju faktiskt bara roliga saker jag har framför mig så det känns bara bra ! Förutom att det inte finns en enda hel dag för min bästa T..


Lite bilder från helgen. SM i HipHop. Mora och M&M dansskola tog hela 5 SM medaljer. Skolan som tog flest medaljer efter oss tog 2 st. Snacka om att vi på M&M har bra elever OCH lärare ;)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar