fredag 28 december 2012

"Jullovs"-uppdatering med bilder i massor.

Heej på er.

Hoppas ni haft underbara dagar över jul.. det har iaf jag haft. Ska försöka uppdatera er så gott jag kan, och en bild säger ju mer än 1000 ord har jag hört så det blir en bildbomb till er. 

Spel- och myskväll med Dalhalla-gänget.


Julpyssel med hjärtat.

Middag/meeting med Bella (och killarna) ;)

Fixat en gran till lägenheten.


Kokat egen marmelad, gjort eget knäckebröd samt müsli :)
En av julklapparna från mej under granen. 


Firat jul hos farmor och farfar :)


Stått i bilkö in till Mora för att gå på lite mellandagsrea. 

Idag fick jag frukost på sängen av T. Supermys. Kollade Jönssonligan å sen fika med mamma å pappa nere på Fricks. Sen har vi bara slappat, betalat lite räkningar, vikt lite tvätt. .  lagat mat. . . Nu är T och spelar biljard med killarna så då passar jag på att blogga lite :) 

Här kommer lite bilder från fotografen i Kalmar. Walkinmedia.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar