onsdag 16 januari 2013

v.3 2013

Dom flesta har väl börjat jobba igen efter julledigheterna.. men jag har faktiskt någon vecka kvar innan vårterminen startar igång. Men lite förberedelser och liknande har man ju fått börja med. Annonser, utskick, planering, SDO-möte i Sthlm och till helgen blir det utbildning i Gävle. Och så hade vi ju WinterCamp för nån vecka sen :)

Förutom det så har jag inte gjort jätte mycke. varit hundvakt åt lilla Mimmi medans mamma å pappa var på sol-och-bad semester, klipt och slingat håret, umgåtts med syster och bara myst.

Igår var Tony hemma från jobbet pga huvudvärk och halsont.. så skulle jag vara snäll å gör varma mackor på eftermiddagen... slutade med att jag skar mej i fingret och svimmade på det. Tony som inte tog mej på allvar när ja sa "nu svimmar jag".... liggandes på badrumsgolvet... trodde jag höll på å dö när ja väl svimmade och blev likblek i ansiktet å ryckte. . .  stackaren. .  Sen blev vi båda sängliggande å fick varva med att ta hand om varandra. . .  jaa, jag är känslig för blod..

Ikväll ska vi åka och hälsa på min kusin med familj som är uppe hos mormor och hälsar på några dagar. Träffa lilla Oscar :) Ska bli trevligt. Men först ska vi försöka få igång min bil. .  som inte vill som jag vill.... dumma !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar