söndag 30 oktober 2011

Nu: Godnatt. Imorgon: Sverigeee !

Om 12 timmar landar jag på arlanda :D

Jag precis gått hem från halloweenfesten för att sova några timmar innan man ska upp. Har inte sovit nått alls inatt faktiskt. Fattar inte vad som hände.. jag som alltid somnar direkt jag lägger huvudet på kudden, alltid ! Nej först låg jag och funderade på massa saker å ja kunde inte sluta tänka, jätte jobbigt. Men efter kanske 2 timmar somna jag, ca 02.00. Kl 05.00 vaknar jag !!! och funderar å funderar på allt å inget.. jättejobbigt. Somnar igen vid halv 7 och så skulle jag upp för att jobba vid 8. Såå inatt behöver jag några timmars fin sömn.

Ni får bilderna från festen imorgon. Men här kommer iaf en på min outfit... eller på halva outfiten :D Enjoy !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar