lördag 15 oktober 2011

så konstig kväll


Vilken kväll igår, hahah! Vi hade planerat fredagkvällen redan förra helgen. Det skulle bli en rejäl utgång! Komma hem 8 på morgonen liksom, MEN,..

Efter skolan, fixa mat å äta. Fick kramp. Har haft det i magen till och från sen i onsdags.. Och så fick ja sådär störtont!! Så när vi skulle börja förfesta å göra oss iordning vid 9 kanske så gick jag in till mej å fick lov att "dö" i sängen en stund å sitta på toa i typ en halvtimme haha :P så kl 12 efter mycket coca cola å verktablett så skulle ja börja :P Så kl 1 ville Ayla dra ut men då va ja inte alls tagg.. Kl blev typ 3 jag var fortfarande inte tagg på utgång.. såå, efter tjöt hit och dit smäller Ayla igen dörren å drar ut själv.. Jag å Isabella fortsätter förfesten och leken "Jag har aldrig" till typ 6 på morgonen. Jätte kul hade vi men så skumt det blev.

Idag har vi suttit ute i solen i flera timmar innan vi orkade fixa iordning oss för att gå en sväng på stan och nu ska jag hoppa i tofflorna, hälla upp ett glas cola, chatta med alla fina vänner som är hemma å inne på facebook, kanske se en film... Ah bara chilla med andra ord. Och förresten, idag gillade jag mitt "långa" hår.. ska det va kvar ändå kanske?. .  hmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar