lördag 12 november 2011

En glad Elin :)

Blå himmel, gul sol, oranga löv och en glad Elin :D

Vilken lördag! Började med att gå upp astidigt (!!), cyklade till skolan och städade i tre timmar. Cyklade hem och sov en timme. Behövdes. Har duschat och gjort mej iordning och nu ska jag äta lite lunch. Sen blir det en promenad, kliar i benen lite då det är så fint ute. Blir nog en bra dag :) Ikväll är det också "The full house party" på schleissheimer str. 56 (samma väg som ja bor på fast några hus bort - också ett av "The Swedish ghetto-husen) Det är över 100 personer som tackat ja på inbjudan till festen på facebook... kommer bli galet. Men eftersom jag ska upp och jobba imorgon med så blir det lugnt för min del och en tidig kväll :) Men det gör inget, jag har ändå blivit "vuxen och tråkig" :P

Förresten så har ja fått nån nerv eller nått i kläm i ryggen (tror ja), för det stäcker som tusan och stramar i baksida lår då jag böjer mej fram eller lyfter höger ben. Så på måndag ska jag ringa till ryggknäckaren. .  vem de nu är här i tyskland. .  hmm





Ha en bra dag allihopa ! KRAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar