tisdag 13 juli 2010

Den bästa sommaren !


Har precis gjort det som jag verkligen saknat !! Gått ut i mys-pys-kläder och suttit på trappan å läst bok direkt ja vaknade. Underbart.

Har tydligen åskat vildt inatt men storstadsbo som man är nu för tiden så kopplar man bort sånna oväsen på nätterna :)

Vad händer idag då, ledig och allt. Eller iaf lite eller kanske. Ska ner på jobbet en sväng å kolla av så att det ser bra ut bara. Ikväll blir det att träffa lite folk, Tisdagskul ! Björn Rosenström ska spela. Hoppas att det är mycke känt folk ute så man får träffa alla som man saknat :) Annars blir det nog bara att ta det lugnt idag å bara vara :) Lite sliten efter våran kaotiska resa igår. Det började juh faktiskt bra. Sen vart det juh lite jobbigt när vi skulle ta oss ur lägenheterna å ner till tunnelbanan. . . 4 tjejer, två som ska flytta hem, 14 väskor och 30 grader varmt. Väl på centralstationen så är det fel på spåren vilket gör att tåget ut till flygplatsen kanske går om 20 min eller inte alls. . och om 20 min så är det tajt om tid. Skulle inte det komma skulle vi missa flyget. . vad gör man.. leta informations disk... nehe ingen hjälp därifrån. . upp för alla trappor med väskorna (tack alla supersöta killar för hjälpen) ut ochleta efter flygbuss. Bussen ska vara framme på flygplatsen 10 över 12. . våran incheckning stänger 20 över... Bussen är framme på terminal 2 kvart över. . . och vi skulle till terminal 1.

Jag bytte skor, tog av mig smyckena, drack lite vatten och laddade.. Sen sprang jag. . genom terminal 2.. ut.. in i terminal 2.. genom terminal 2.. upp en våning.. FRAMME! 19 minuter över var ja framme vid incheckningen. Vi hann... men vi hann inte checka in ett extra bagage.. som tanken var så de fick vi smuggla med oss som handbagage. . även fast vi redan hade två handbagage var redan. .

lång historia.. men nu är vi hemma iaf :) Å de är sååå skönt! Nu ska jag flytta ut i stugan (herbret) med alla min grejjer. Ska verkligen bli den bästa sommaren!

Tjing ! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar