söndag 4 juli 2010

Min dag ! :)

Villken mysig födelsedag jag fick ändå.. trots att den var så oplanerad ! Morgonens händelser får ni läsa i inlägget innan :) Men sen så åkte vi (jag isabell å bodil) och åt inne i stan, på KFC =) Sen på vägen hem gick vi förbi ett ställe där dom hade massa roliga "prova-på"-aktiviteterna. Typ en "sport-dag". Hur roligt som helst juh. Fast ja va feg å provade ingenting.. tror jag. Ni får se bilder :)

En polis som va i tjänst hoppade in å ville testa den snurrande klätterväggen. . =S


Wilma fick oxåballong, superbra då vi hela tiden såg vart hon var. =D






Jag har dekorerat lägenheten ;) fint va ?


Fick en bukett med klubbor av Bodil ;)


och en liten prosecco :) stavas de så?


Fick en supersöt liten fick som man ska ha sitt bankomatkost i av Isabell :)


En somrig. . va heter det. . hula-hula-grejj. . som ja fick av Bodil :)


Och dom två F:n av Isabell som står för "Friends forever" med massa kort på
från alla våra kanske knäppaste och roligaste stunder :)




Tjing ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar