fredag 2 juli 2010

utvecklingssamtal ! :D


Hallå :)

Sover så jäkla dåligt nu då det är så varmt i lägenheten. . inatt vakna ja kl 2 å fick lov att gå upp å dricka vatten. . å så öppnade ja fönstret så mycke det bara gick. . men då vaknar man juh sen igen då staden vaknar vid typ 6. . sover till 7 vaknar av sopmaskinen, sover till 8 vaknar av byggarbetarna. . jobbig. . . så ja man är uppe i tid på dagarna iaf !

Åkte och simmade en timma å sen solade två :) det var hur bäst som helst... solade topless så nu har dom fått sig lite färg oxå hihi!

Hade snack med våran "floor-teknik"-lärare idag, typ utvecklingssamtal. Super va det! Hon sa massa bra saker som gjorde min kväll å kanske hela sommaren! Vill bara berätta för hela världen haha men nehj de ska jag inte. jag vart iaf jätte glad ! Hon är så bra ! Jag är så bra !

Imorgon blir det picnic å bad för att senare kolla matchen ! kvartsfinal. Hejja Tyskland ! Såklart !



trots min slappa dag är jag helt slut så nu blir det snart sängen. Tjing ! ;)

uppdatering.

Snubben som äger och jobbar på Nathales. . där vi tog springnota har tydligen haffat Tanja igår tror jag och frågat om hon kände oss som inte hade betalat för oss och om vi bodde här och grejjer.. det var tydligen "very serious !" Läskigt ! Blir att cykla omväg nu! Bye !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar