onsdag 30 mars 2011

Onsdag

Jag vet att ja är supertråkig som hela tiden håller på å tar upp det här med vädret. MEN, idag när ja cyklade till skolan höll ja verkligen på å svettades ihjäl. Å ändå hade jab bara en body (baddräkt - för er "normala"), en 3/4-ärmad tunn tröja och en vindjacka på mej. A juste, en sjal oxå. OCH i helgen ska det bli 25 grader i skuggan här. Snacka om att ja kommer inta parken i bikini! :D

Följde med Bea ner på stan idag, skulle visa henne en billig skoaffär som jag och Bella hittade i helgen. (Där jag köpte mina nya pumps för bara 14 €) Men som ni säkert förstått så kan inte LillaJag komma hem tomhänt (min dåliga sida), så det blev en jättejätte söt klänning till sommaren - nehj mamma jag har inte 1000 sånna - och lite trosor - på rean faktiskt -




3 kommentarer:

  1. Det var en super dag idag :D

    Kraaam!!

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket för äggen!!! Det ska du få tillbaka :D Love

    SvaraRadera
  3. Älskar stan och shopping juh så det var verkligen en kul dag hahaha !

    Så lite så. Kraam

    SvaraRadera