lördag 26 mars 2011

Today:


  • 10.30 promenad ner på stan för shopping med Carro och Isabella.

  • 11.30 fika på Starbucks med Carro, Bea, Tuva och Anna

  • Shopping

  • 15.00 Fika på Coffe Fellows med Isabell, Emanuel, Josse, Tomas, Isabella å Fabian :)

  • Mera shopping

    • 19.30 middag med Isabella.

      • Nu, trött och überseg men såå glad och lycklig.













      Underhåller mej medans Bea testar kläder :)


      Min snygging till vän - Isabella.


      En ny vän till mina nycklar ;)

      Nya strumpor (det där tråkiga "måste-köpet")

      Mej smycken

      JA Syrran, det är samma modell som typ alla andra solglasögon som jag har, bara annan färg ;)
      LOVE THEM! 

      Nya svarta pumps. Slängde mina gamla.
      Och om jag slänger ett par skor då förstår ni att dom var riktigt slitna !

      ÄNTLIGEN en kavaj :)

      Köpte även denna maskin :) Nu ska det bli goda smoothis!
      Välkommen till mej i Tyskland! Lovar bjuda på god smoothie!



      Inga kommentarer:

      Skicka en kommentar