måndag 25 juli 2011

dansbandsveckan

Gomorron!

Jag har fått konstiga utslag på min mage. .  sånna stressutslag. Men ja är inte stressad ? Är de från solen kanske? Va?! Vilken sol, det regnar juh bara. Men kanske från regnet.... att de är så fuktigt hela tiden? Ah, ja har ingen aning. Hoppas dom försvinner ! ....

Ledig idag iaf, ska inte går nått.. eller jo, men ja ska liksom bara göra sånt ja vill göra. Sitta vid datorn, träffa faster, fika, lägga över kontakter till min nya telefon, köpa stövlar ? :D jaa sånt mys man gör när man är ledig :)

 Här kommer bilder från mina två super-roliga dagar i malung på dansbandsveckan.


















3 kommentarer:

  1. Det kan vara en svamp, jättevanlig!
    Det är ljusa ringar/fläckar, går bort med mjäll schampoo tror jag?
    Inget farligt dock spridsamt :/
    Som jag hört

    Ta hand om dig Kram!!

    SvaraRadera
  2. men de ser mer ut som finnar typ.. ja kan typ klämma dom... fast de kommer inte ut nått :P jätte konstigt.. Kraam

    SvaraRadera
  3. Ajj ajj :/
    Blir det inte bättre får du kolla upp det :/
    Stress vet man ju aldrig + att det orsakar så mycket för våra kroppar så det kan ju vara kopplat till det och solen?..
    Jaadu man kan spekulera, hoppas att det går över snaaart :)!!

    Krama om

    SvaraRadera