söndag 24 juli 2011

ny telefon

gokväll.

Då har man kommit hem från ännu ett jobbpass. Idag har det vart en barnföreställning på Dalhalla - Karl-Anton och piraterna. Så jag har jobbat med en svart ögonlapp för ena ögat. Jäklar va jobbigt det var.. hjärnan vart helt sne kändes det som och så fick man huvudvärk på en gång pga att ena ögat fick koncentrera sig massor. Röda korset-gubben sa till och med åt mej att ja fickk lov att ta av mej den emellanåt för att vila hjärnan å ögonen :P

Imorgon är ja äntligen lite ledig så då ska ja passa på att träffa min faster Tina som är hemma i Dalarna. Ser henne så sällan, typ en gång vartannat år.

Har tagit fotot med mina nya iPhone 4 :D Första fotot. Jag är lycklig.
Fick den av mina fantastiska föräldrar då jag fyllde 22 år :D
TACK !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar