onsdag 7 september 2011

Im back :P

Nej det kliar i fingrarna att veta att ja inte ska blogga förrens på torsdag. haha. Jag kan inte vara ifrån bloggen. Och speciellt inte nu då pappa hjälpt mej fixa mitt fotoprogram :) Så mycke foton nu.

I måndags var jag och simmade och igår tog jag en balettklass. Känns så himla kul att börja träna igen. Jag blir verkligen lycklig. Och jag har massa spännande projekt nu framför mig så jag vill bara hoppa i mina trötta träningskläder å börja kötta ! svettas ! :D

Bildbomb !

Mamma å pappa


Några dagar i sommarstugan med familjen



Mimmi ska opereras.




Sista konserten på Dalhalla för iår.
Fyrverkerikonsert.

Lite shopping. Lite nytt till pyssellådan och en bikini :)
Nu mot jobbet för att hjälpa till under inspelningarna av Antikrundan som ska spelas in på Dalhalla idag. 
KRAAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar