söndag 11 september 2011

vad tycks? :)

Vad tycker ni om min nya design på bloggen? Fint va? :)

Imorse vart det en PW - powerwalk - i Münchens lugna söndagstrafik. Gick på alla smågator här runt omkring å lyssnade på Cecilia Fors sommarprat i P1 :P Mysigt och varmt. Sen vart det en god frukost och en smoothi. Resten av dagen har jag spenderat tillsammans med Ayla i Englischer Garten. sola, sola, sola. :D



Imorgon drar skolan igång, sista året. Hjälp. Tiden har gått så fort. Jag minns när jag skulle börja här, flytten hit å alla tankar och funderingar som man hade. Och nu är jag inne på slutspurten.. kan man väl säga. Är jag redo? Har jag hunnit få så pass stora fötter att jag vågar ta klivet ut i "världen"? Ut från skolan? Sen jag var 7 år har jag pluggat... termin efter termin. Bara två terminer kvar :D Wow.






2 kommentarer: