onsdag 29 februari 2012

är man trött eller.. :P

Jag hade förresten, på tal om inget, namnsdag igår - Maria :)

Joo, ryck upp dej Elin. Åkte direkt från dansstudion i Mora i söndags till Arlanda, sov gott på tåget kan jag säga.. var helt slut. Somnade snabbt på Arlandas Rest and Fly och sov lika mycket på planet till Berlin på måndag morgon. Ett byte där men direkt ja satt mej på rätt stol i planet till München så sov jag igen.. vaknade av landningsdunsen. Blev tagen av kontrollanten på tåget från flygplatsen - åkte utan biljett som jag gjort sen ja flyttade hit så det var väl rätt åt mej - 40 € fattigare. Ähh de var de värt. Åkte till skolan å dansade 6 timmar. Låg i sängen hela tisdagen, åkte till skolan å dansade 6 timmar och nu onsdag: har legat i sängen tills NU.

Nu har ja precis svarat på lite mejl, gjort kaffe, betalat räkningar och nu ska jag ta tag i resväskan å smutstvätt..

4,5 veckor kvar till SVERIIIGE - Hahaha !

Min älskade Mimmi 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar