torsdag 2 februari 2012

Lets dance

Snacka om att man kan bli riktigt trött av träning. Inte trött på träning men AV träning. Igår på bara andra lektionen kunde ja inte förstå varför ja inte orkade lyfta mitt ben. (Asså lyfta ben - som en dansare = 90 grader eller högre) -->
Det gick bara inte...

Men sen glömde ja bort det där å hamnade som vanligt i nått slags lyckorus av alla dans :P Tills ja skulle cykla hem. Det gick sååååå trögt. Jag var helt säker på att nått hade hänt med mitt växelsystem på cykeln, som förövrigt är trasigt och gör att jag bara har en växel... men jag vart helt säker på att det måste hoppat igång eller nått å lagts i trögaste växeln av sig själv haha ! Men så kom ja på hur trött ja va.. suck. Dansprov imorgon, hur ska detta gå :P men man kan nog alltid skrapa fram det där sista i ens kropp! När det gäller så gäller det.
Vill hem och börja showa NU :D
Visst ser de kul ut? 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar