söndag 12 februari 2012

Melodifestivalen Delfinal 2 !

 Har haft en såå underbar kväll tillsammans med mina fina tjejer här nere i München. Vi körde lite Melodifestival-tema på våra outfits och alla kom med något glittrigt på sig - så himla fint. Jag stekte pannkakor till oss och så hade tjejerna med sig massa goda "pålägg" - nutella, jordgubbar, bananer, grädda, glass, kiwi, mango, äpple, mandariner, maränger. . glömde jag något? En toppenkväll med andra ord, och såklart tittade vi på Melodifestivalen Live från Göteborg :)

Imorgon har jag mitt sista helgsrep men min lilla grupp. Känns bra. Dels att det är över och dels för att jag är nöjd med mitt stycke :)

Tänk att ja bara har två moment kvar i skolan sen som jag måste förbereda själv - en balettlektion som jag ska undervisa och mitt slutsolo. Och sen kanske någonting i kursen - barndans. Men ändå, snart slut ! :D

Nu ska jag läsa lite bok innan skönhetssömnen. Håller på å läser Elsas mode just nu. Ingen direkt en Elinbok egentligen, jag läser ju helst verklighetsbaserade, sanna historier och sånt. .  Men Sofie som har skrivit den här boken har ju ändå utgått lite från sitt egna liv så. Jag sk ge den en chans :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar