söndag 20 maj 2012

CL 2012

Champions League 2012. Silver till Bayern. .  tråkigt! Det som var såå nära. Men det har iaf varit en helt galen dag med massor av taggade människor. Stan såg helt förjävlig ut, som om det var värsta festivalområdet. Och jag har nog aldrig hört så mycke hejjar-ramsor någonsin som jag gjort idag. Jämt och hela tiden.


Till första halvleken tog vi en god drink och spanade in våra fina danskompisar som var med på invigningen.

Andra halvleken satt vi i min lägenhet å käkade lite ost å kex.. men det slutade med att vi fick
springa ner till baren här under och kolla dom sista spännande minutrarna och sen straffarna. .
Såklart att det gör ont i hjärtat att se hela staden bara tystna direkt efteråt. .  tråkigt !


Imorgon efter frukost ska jag baka äppelpaj sen blir det kaffe å min paj som fika hemma hos Rebecca. MYS. Förresten så har ju Bodil kommit hit idag för att vara här en vecka å bo hos mej - vi ska ha såå kul !

Gonatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar