lördag 26 maj 2012

"spy" lite innan man somnar. Då mår man bättre imorgon :)



Klockan är för mycke (02.25)för att jag ska orka blogga men måste bara få skriva av mig lite.

Har haft föreställning idag ju. Gick bra. Men på nått sätt kändes det bara som "platt pannkaka" efteråt. . .  why? kände mej inte ens glad eller sådär crazy som man brukar bli efter att ha fått lite scentid... why? Har mina aningar, men dom tänker jag inte spekulera i här.
Och sen att komma ut efteråt till alla andras föräldrar å släktingar som står å väntar.. å så har man ingen där.. neehj det var bara att ta sig förbi alla snabbast möjligt å cykla hem. Å sen möts man av en halvfull "gubbe" i 50+ på innergården som undrar om man ska gå å sova å varför så tidigt. .  - kom ihåg att ja står där helt översminkad trött å ... (?) sur...  Meen, som Bodil sa; Här i tyskland är dom oftast så himla trevliga å han behövde inte alls mena nått med sin fråga utan bara pratade med mej för att va snäll å artig. .  typ... Men sånna positiva tankebanor fanns inte i mitt huvud då..

Har iaf bäddat rent i sängen så att ja ska kunna sova som en prinsessa inatt å förhoppningsvis vakna utvilad å glad. Kanske till och med så utvilad att ja vill åka på den "utbildningen" jag skrivit upp mej på att gå på. Men den börjar kl 11. .  kommer man orka det verkligen.. bäst att somna! uppdaterar mer å gladare imorgon !

Ledsen för detta negativa inlägg men fick lov att "spy" lite känslor å tankar innan ja somnar :P så ja slipper vakna med dom imorgon ;)

Gonatt

1 kommentar: