onsdag 16 maj 2012

UTMANAD

Japp, då har jag blivit utmanad av Bea att svara på 11 frågor. Så här kommer svaren.

1. Om du skulle vinna 1 miljon, vad skulle du ha gjort då?
- köpt ett fint hus, betalat av min CSN-skuld, rest, shoppat och köpt en lite vovve. 

2. Vad skulle du helst göra en lördagskväll?
- Just nu skulle jag göra allt för att få en lördagkväll med Mica och Dessi, och då spelar det ingen roll vad vi gör ;)

3. Hur många resväskor äger du?
- Två st :)

4. Vilken film kan du alla replikerna till?
- Har inte sett film på sjukt länge nu men jag kunde iaf replikerna till Hitta Nemo ;P

5. När var senast någon stötte på dig?
- Det var nog under påsken, sen dess har jag befunnit mej i danssalen 24/7.

6. Har du någon fetisch?
- Kanske de ;)

7. Har du gråtit offentligt?
- haha! joo, både nykter och onykter :P

8. Vad kan du inte leva utan?
- Min familj, vännerna och såklart dansen. 

9. Vart kommer du vara om 20 år från nu?
- Oj, då är jag över 40 år ju :P Då bor jag nog i nått fint hus med min familj i vackra Dalarna. Hoppas att jag fortfarande kan undervisa i dans lite annars jobbar jag nog på nån nagelstudio :)

10. Kött eller fisk?
- Kött

11. Har du upplevt något särskilt som du vill uppleva igen?
- Mycket. Men bland annat känslan av att stå på scenen framför en taggad publik. Och såklart kärleken, den vill man väl uppleva igen.. såklart. 


Nu tänker jag utmana jag dessa bloggare med 11 frågor. Linn, Sofie, Rebecca - Här kommer era frågor. 

1. Hur många skor äger du?
2. Vilket blir ditt nästa resmål?
3. Drömyrket?
4. Vad har du alldeles för mycket av?
5. Vad gör du helst en söndag?
6. Ett YouTube-klipp du rekommenderar?
7. Läppförstoring - Ja eller Nej?
8. Har du snott någonting nångång? 
9. När åt du godis senast?
10. Vad är det första du gör när du vaknar?
11. Favoritdrink?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar