torsdag 18 mars 2010

Fatta ! Sitter ute på balkongen NU! :) kl är liksom 22.15 wow! +12 grader oxå !

Hade en dag på stan idag med Isabell.. vi hade en HM-dag då vi bara gick på "alla" HM-butiker.. ah de finns 3 st å de tog oss ah. . två timmar typ å då sprang vi bara igenom den sista för att se om dom hade ett par shorts vi letade efter haha! Galna tjejer! Vart faktiskt en del fynd måste jag säga.. Vet inte om min ekonomi tillåter det dock men.. de va faktiskt saker som jag behövde.. hehe (det har man juh hört förr !) men som till exempel ett par nya mjukisbyxor.. har faktiskt ett hål i mina nuvarande i grenen.. inte jätte roligt på dansen då man stretchar.. Men hittade ett par nya för 5 € ! Bilder kommer imorgon. Nu ska ja fortsätta mysa här ute med lite tjejsnack med Isabell ! Kram å Gonatt på er !






PAPPSEN MIN FYLLER ÅR IDAG !!

GRATTIS !!






Mc DonaldsLunch


Kvällsmat =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar