måndag 1 mars 2010

Idag tror jag att min balettlärare ville ta kol på oss. Visst det ska va jobbigt men hon kan väl ta det liiiiite lugnt på måndagen iaf! Hahaa! Fast samtidigt är det kul att hon går på lite som man får något att bita i. Eller bita i å bita i. . de va mer bara jobbiga grejjer hon gjorde med oss.. typ 70000 relevés (tåhävningar.. typ) Nog om det. =)

Mitt lilla tips för dagen är bubblerooms bloppis. Finns massa söta och snygga kläder där för superbra priser. Positivt överraskad ! http://www.bubbleroom.se/ Man kan dessutom bli medlem och själv lägga ut sina kläder där som man vill sälja. Toppen juh! Det tänker iaf jag göra. Doch har ja bara tatt med mej dom klder jag använder hit till München så antingen får ja vänta med det tills ja kommer hem i slutet på maj.. eller be min mamma el syster ta kort åt mej. . hmm men gud va krångligt.. ja vet juh inte nu på direkten vad ja har för kläder ens.. eller vilka ja vill sälja. . så.. hmm blir nog att vänta tills ja själv kommer hem. . . lååångt kvar juh. Jaja, tiden går fort, klockan tickar hela tiden. Den ni!


München idag

Sverige/Mora idag

Ja, det är taget ut på altanen. Snö ända upp till räcket.Dom har tydligen skottat av altanen en gång helt, därför snön på altan är jäms med snön ute på gräsmattan. Tycker faktiskt synd om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar