tisdag 30 mars 2010

Näspiercingen. . ?

Ännu en solig dag här på"Schleissan" ! haha!

Har haft genrep idag i skolan.. typ.. Gick väldigt bra tycker jag, men fasiken va slut man är efter ett sånt genomkör även om man bara är med på tre danser på en timme typ. . men man använder mer av sin energi å ah allt... när de gäller så gäller det liksom.





Sitter å kollar på Paradise Hotel säsong 2 just nu ! Såå Spännande! Helt sjukt att man gillar att sitta å titta på vad folk inne på ett område gör, säger å tycker. Men som sagt, har ni tråkigt någon dag/kväll eller ligger sjuka för tillfället.. gå in och kolla på Paradise Hotel !


När jag tog hål i näsan sa jag till mej själv att: När jag kommer till den dagen då jag inte får ha den i då jag dansar/uppträder ska ja ta ur den (såklart för jag måste juh) å inte sätta tillbaka den. Dansen kommer liksom sååå himla mycke före mina piercings. . Och idag sa dom till mej att ja inte fick ha den i på föreställningen. . . Så. . hur ska jag göra nu då.. Det har juh liksom blivit jag.. att ha den. . hmm.. men bara för att ja bestämde de.. dom en deal för mej själv.. då ja gjorde det så änns de som på nått sätt taskigt mot mej själv att bryta den lilla regeln. . men. . samtidigt.. ja kan juh bara ta ur den under den timmen å sen sätta i den igen? ... Fast de gör så jäkla ont att sätta i den igen.. måste jag erkänna.. kanske därför man inte byter näs"plopp" allt för ofta... Jajaa.. jag har en vecka iaf på mej att bestämma mej så. .









Nu är Paradise slut å jag bara måste se morgondagens avsnitt!! Nu händer det grejjer asså ! hihi !


Gonatt på er !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar