måndag 10 maj 2010

AjAj..

Idag kraschade jag min näsa. Stackars den.. höll på å få en "turk-näsa" som Isabell sa. Hahaa! Hoppas att de bara är en svullnad !

Skulle göra en knäsnurr med händerna kopplade på ryggen. . men ja va (såklart) jätte svettig.. även på bena så knät som ja snurrade på halkade iväg å näsan fick ta hela fallet. Så efter det vart det inte så mycke mer dans idag. . vart mer torka näsblod, vila, kyla ner med is. . ah ont! Men ja känner att jag blir bättere efter varje timme som går så ! :) Bara ja inte får en sne näsa som "plåster på såret" efter de här. . . Min lärare tyckte jag skulle uppsöka doktor å kolla upp det här imorgon. . men de känns överdrivet. . . ja menar.. direkt man nyser vill dom juh att man ska gå till doktor för att få piller utskrivet.

Jaja! Nu blir det lite Hollywoodfruar innan läggdax!


Tjing ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar