måndag 17 maj 2010

Araknifobi (spindelrädsla)

Hejhej! =)

En skön skoldag å bra första dag på veckan. Hade bara två lektioner.
MEN!! När jag kom hem å hade duschat va ja såå kissnödig.. men så sitter en jättestor spindel i ett nät precis vid toan!! Hur äckligt är inte de då. . Gud jag får rysningar nu bara ja skriver om det. . så ah. . Efter att jag insåg att jag inte skulle få hjälp av nån tog jag mig mod att börbereda inför strid! Ja de är sant. . ja fick lov att tröna innan hur ja skulle göra med golvmoppen för att vara säker på att den skulle dö . . å de gjorde den!! :) å så duschade jag av moppen i duschen så resterna av krypet åkte ner i avloppet hihi! ÅÅh jag är så modig! Nu ska jag äta en glass baraför att jag var så duktig!

Man måste faktiskt ge sig själv beröm å belöning när man gjort något som man själv tycker är bra!


Tänkte lägga upp en bild på en spindel nu till inlägget men det vart för jobbigt att söka på "spindel" på google-bilder. . . Jag har faktiskt riktig fobi för spindlar. . även kallat araknofobi, men det blir bättre.. hela tiden.. som sagt.. nu kan jag juh, efter lite mod, döda en. . ja kan liksom stå å spana på den i flera minuter för att tagga liksom. . innan grät jag när ja såg en juh. . ah de va hemskt. . eller de är det fortfarande. . Å skulle de hamna en PÅ mig. . ah de vill ni inte se. . ja skulle dö. . typ andnöd eller nått. .

jaja glass va det jag! FÖR JAG ÄR SÅ DUKTIG TRALLALALALAAAAA! :D

Tjing ;)

jag har förresten inte kissat än. . . känns lite läskigt. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar