tisdag 25 maj 2010

Middag hos farmor och farfar :)

Hmm, blir lite dåligt med bilder när ja lämnade camen hemma i München. . men ni får klara er. Idag har jag iaf gått upp i tid, jobbigt, å vart in till Mora å köpt en extra hårddisk. =) Så nu sitter jag å för över alla mina bästa ägodelar ! :D foton, musik å filmer :)

Bröllopsfotografen var förresten väligt bra :) Bra för att vara en svensk film. . lite i samma stil som sommaren med Göran. Men jag rekomenderar er Svenskar att se den iaf :) Jag har den nu iaf om ni vill låna :)

Ska snart hem till farmor å farfar å äta middag. Supermys. Sitta ute i deras glasrum å titta ut över Siljan :)

Å sen har jag beställt hem nästan 100 bilder från Extrafilm.se, asså de är mina bilder från datorn som jag ska få utskrivna :) Weii! Hoppas dom kommer den här veckan !

Ska göra mej iordning lite nu.
Tjing! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar