torsdag 23 juni 2011

Planera midsommar ?

Gaaah ! Det är midsommar imorgon! Å vi ska fira det på lördag eftersom vi har skola imorgon.. men alla förberedelser då? Jag har inte börjat med någonting... Har inte ens handlat varken mat eller alkohol..!! Har inte ens planerat vad ja ska äta... Kanske dax att börja planera?

Jag som hade tänkt gå till min hyresvärd imorgon för att få bort minimyrorna... Jaa, de kryper spå äckliga minimyror typ i mitt kök!! i maten typ.. Uääk! Tror dom kommer in genom fönstret.. i springor typ.... för de kryper alltid flest på fönsterbrädan.. Kanske någon som vet vad det är.. å vet vad ja ska göra åt det? Kanske lättare att bara köpa nått medel mot insekter än att krångla med min idiotknäppa hyresvärd...?

Midsommar imorgon.. Det betyder en stor glass på glassbaren. Jaa, Jag och Isabell började med den traditionen förra året. Eftersom vi firar midsommar dagen efter... så måste man juh fira den riktiga dagen med nått iaf.. så då äter man en stor mumsig glass på glassbaren ! :D


Bäst att hoppa i säng så man vaknar i tid för alla morgondagens aktiviteter ! :D Wihoo :)

Guten Nacht!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar