lördag 18 juni 2011

urläckert !

åhh, mitt låånga hår har blivit typ en decimeter kortare... och ännu mer/kortare på vissa ställen.. Känns på nått sätt lite tragiskt. Älskade mitt långa hår, MEN, det växer ut igen... inom kort! Imorgon ska ja äntligen få duscha och fixa det lite på egen hand, ska bli skönt. Man har känt sig så unken på nått sätt dom här två dagarna efter permanenten. Man har som inte fått fixa med det.. man fick bara lov att låta det hänga... jätte jobbigt då man jobbade å så.. och som ni redan vet ----- Jag Hatar Utsläppt Hår! Jag beundrar alla er som alltid har det utsläppt, för det är jätte fint... men oj så de bara är i vägen !! Å ja beundrar alla er som pallar att släppa ut håret i danssalen och slänga med det - de är suupersnyggt och man måste kunna de som dansare... kunna göra tre piruetter med håret rakt i ögonen.. jag kan det inte.. inte säkert iaf.. men lite tur kanske.. men eftersom ja hatar att ha det utsläppt.. blir det aldrig att jag tränar det heller - ska bli ändring på det..... snarast ;)
Jo, så imorgon ska ja få duscha ur de, fixa till det - sätta upp det :D  Och såklart fota det åt er.

Nu blir det sova. Blir fix och trix imorgon inför pappas taklagsfest och på kvällen/natten blir det jobb för min del - Dalhalla :) Gonatt !

1 kommentar:

  1. men hallå... ditt hår e ju hur snyggt som helst.. men du måste lära dig att ha helt utsläppt en kväll.. eller så kan du låta mig fläta de:).. älskar att fläta:)

    SvaraRadera