onsdag 22 juni 2011

Varför så mycke...?

Vill så himla gärna gå ut i solen, det är liksom 28 grader i skuggan! Varför sitter ja inne. Men ja känner mej så stressad över massa saker just nu så vet inte vart ja ska börja. Nu inom 1 och en halv vecka har jag dansprov, danshistoriaprov och så måste jag visa upp en modern uppvärmning för en lärare.. som ja inte gjort än. plus allt annat som man måste göra - tvätta, diska, SOLA! :P Åh, vart ska ja börja. å måste åka till skolan om en timme typ... Bäst att starta en tvättmaskin iaf så det är nått som blir gjort!

Snart fyller jag år :D !


PS. jag har gjort en rolig sak! Hihi. Men än så länge är det lite hemligt... Eller kan säga så här: Jag har anmält en kompis till *pip*... å personen vet inte om det än.. Kanske är det dej jag har anmält till *pip*. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar