onsdag 7 december 2011

En glad Eliiin! :)

Har haft pedagogikprov idag som ni vet, om ni läste gårdagens inlägg :) Det gick jätte bra ! Blir stolt över mej själv :) Tack mamma å pappa som gjorde mej så bra, haha ! Nu slappnar jag av med lite toffifee och bra TV program. Bara julshowen på skolan kvar nu sen jullov. En och en halv vecka med rep rep rep å rep. Men man älskar ju att stå på scenen så det är det värt. Plus att de faktiskt är kul att repa :) Men väldigt slitigt å jobbigt. Men vila får man göra sen på jullovet. Längtar. Då ska jag å syster dela säng. Det ser jag nästan mest fram emot, så mysigt !! Saknar min syster. Saknar er alla där hemma!

Förresten, det snöade här idag ! Ja vart nästan lite glad. Eller nej nu ljög ja, jag vart mest irriterad för de va inte skönt att sätta sig på en slaskig, kall å blöt cykel efter skolan... Men min första tanke var iaf "åååh vitt, snöö yeeej" :D

Nu ska ja se mer TV, in på sena natten å imorgon ska ja bara göra saker ja verkligen vill göra. Typ sola... gå en sväng på stan kanske.. och äta en riktigt god frukost. Jag är glad !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar