lördag 10 december 2011

Snöblandat regn. .

Hade lektion med ettorna igår och idag har jag världens träningsverk i mina armar haha :P Tänkte att man skulle klara den lektionen galant då dom var ettor å jag själv trea.. men icke. Minka, läraren, köttade på som vanligt med sin "militär-klass". Ja om ni skulle sett lektionen skulle ni tro att det var militärövning - lovar ! :P

Vaknade imorse då klockan ringde (skulle jobba) med världens huvudverk !! :( Hur kan man vakna med huvudverk? Har fortfarande en liten släng av det kvar. Jätte jobbigt. Fick iaf lov att "sjukanmäla" mig... sov vidare och vaknade strax innan tolv - antar att jag behövde sova. Därefter har ja varit å handlat, massa bakgrejjer - här ska bakas, och solat - skönt. Nu tänkte jag göra mej iordning å gå en sväng ner på stan å kika lite... Dock är det lite halvtråkigt väder. Snön försöker snöa ner men det blir nån slags blandning med regn då det fortfarande är så "varmt" här i München.


En vecka kvar till Sverige !! :D



2 kommentarer: