fredag 16 december 2011

JULLOV !

Såå skönt ! Längtar hem !

Idag hade vi en timmes uppvärmning = balett. Vi dansade till julmusik på baletten både igår och idag, såå mysigt och man kunde inte annat än le stort ! Sen var det bara att ladda inför föreställning! :) Det gick jätte bra. Å de är så kul ! :D Sen var det middag nu på kvällen med skolan. Dock ett superdåligt ställe, tror alla var lite besvikna. Hoppas vi kan vara på "det gamla" stället till sommarmiddagen igen, idag var det nån fotbollsmatch som skulle sändas där å då kunde dom inte ta emot oss. . . tråkigt. Men men, åt iaf lite mat å drack en öl sen gick jag hem. Så nu har jag precis startat en tvättmaskin å ska göra mej redo för skönhetssömn. Imorgon är det modell framför kameran som gäller, ska ta "avslutningsfoton". Men det ska bara bli kul faktiskt.. för i mitt huvud så har jag redan tagit jullov så allt man gör nu de är sånt som man vil å som är kul liksom... eller förstår ni? haha. Det känns inte så seriöst liksom... Fast de är juh verkligen seriöst... avslutningsfoton å show. . . men. . . ah skit samma... Nu ska jag sova !  GONATT ! ;P





Bjuder på den här charmiga bilden.
En supertrött Elin som försöker testa lite hopp. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar