måndag 22 februari 2010

Irriterande !

Min cam sluta funka. . när ja försöker fixa den hänger sig datorn. . helt död! Nu äntligen har ja fått igång den OCH camen :) så lite glad är ja trots allt. Men medans ja hållt på försökt fixa bloggsidan så ja ja råkat få en vit fyrkant högst upp på sidan. . Why? Kan någon hjälpa mej ta bort den? vill itne ha de såå. . . =(

Idag har jag vart på stan, gjorde två fynd :) nöjd.








Ett rosetthalsband från Tally Weijl på rean för 1 € :D Happy!




En bh/korsett från Fachion club för 5 €. Älska REA!






Efter stan bakada jag bröd oxå =) Mums!




Tänkte dela med mig utav mtt middagsrecept idag.

Fetaostgratinerad Kyckling 4 pers.
  • 4 kycklingdelar, ca 1kg (frysta kycklingfiléer funkar kanon)
  • 100 g Apetina feta (fetaost)
  • 2 dl créme fraiche

Sätt ugnen på 200 grader. Lägg kycklingen i en smord form. Mosa osten och blanda med créme fraichen. Bred blandningen över kycklingen och stek i mitten av ugnen tills kycklingen är färdig, ca 30 min.

Smaklig måltid! =)

2 kommentarer:

  1. hej babe. Kul att du också börjat blogga. Och det blir ju bara roligare när folka kommenterar. Så jag tänkte- jag får väl bli den första då. :)

    ps. vad menar du för vit sak i kanten?jag kan inte se någon, eller menare du den där det står. websidan kan inte hitas?
    puss.

    SvaraRadera
  2. Hmm. . ja ser bara att den är helt vit. . :S högst upp liksom lite till vänster.. morr..!

    Ja de är superkul med kommerntarer!
    Du ahr inspirerat mej till att börja :)

    SvaraRadera