söndag 21 februari 2010

Let´s start!



Hej Alla där ute. Nu ska ja börja blogga "på riktigt". Jag bloggar faktiskt just nu på resedagboken också men den känns ganska tråkig. . eller där skriver ja liksom vad vi har för väder, hur de går i skolan, hur ja mår. . mest sånt som familjen å släkten vill veta =) Här ska jag blogga om lite roligare saker hoppas jag. Typ film och musik, shopping å ah.. allt som hoppar runt i min hjärna från höger och vänster sida.

Sidan är fortfarande "under ombyggnad" så ni får stå ut med att sidan ser lite basic ut ett tag =)

Nu ska jag checka Facebook lite (eftersom ja är ett datafreak) och sen ska jag kolla på en film som ja faktiskt aldrig har sett som ja fick av min mamma för nån dag sen. Den heter "one last dance". Hoppas den är bra och inspirerande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar