torsdag 1 april 2010

Glad Påsk



GLAD PÅSK !

Idag fick vi sluta tidigare i skolan... gissa om ja gjorde glädjeskutt ! :D Behövde verkligen de.. först genrep typ å sen skulle vi ha vanlig skoldag efter de.. man är supertrött efter ett genrep/föreställning juh. Ah, så de va riktigt skönt att sluta lite tidigare. Å sen va Bodil supersnäll å gav mej å Isabell en påse med Haribo-lakrits. Mums ! Tack Bodil!

Skärtorsdagen firar jag med ett kinderägg :D Hur lägesen va inte de likosm ! hihi. Ja fick en liten bil =)

Måste juh även erkänna att jag blev riktigt lurad idag. . första april idag juh.. som ja såklart glömt bort. Jaa, grejjen var att direkt jag loggade in på msn imorse (jag va SUPERTRÖTT) så skriver Isabell till mej : Eliiiiin!!! Ja vaknade precis å de är vatten i hela lägenheten typ!! Vad ska ja göra!? Jag fick juh såklart panik så jaba: men ska ja komma upp eller? Honaba: Jaaaaaaa!!! Så ja springer verkligen upp.. typ tar vartannat trappsteg ungefär å sen när hon öppnar dörren så bara skrattar hon å säger : April, April ! Snacka om att jag vart lurad ! Men men.. ja bjuder på de hihi!

Imorgon ska jag göra nått roligt :) Men de berättar jag imorgon! :D hihi!

Kramis!


Saknar min syster !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar