fredag 21 januari 2011

Bryta min nyttiga trend?..

Jahaa, får ställa tillbaka sommardojjorna i hyllan igen... När ja kom ut från skolan idag/kväll så var det vitt på marken...  :(

Tränade bara en halvtimme extra ikväll... skönt. Det är faktiskt jobbigt att träna fullt ut en hel dag å sen stanna kvar extra.. När ja cyklade hem... ah, man är alltid hungrig juh, så då tänkte jag som vanligt på vad jag var sugen på... eller vad jag ville ha...Men hade inget av de hemma ! :( Så då kom ja på att Emma i min klass tipsat om hennes goda frukost.. havregrynsgröt med äpple och kanel... Uhh... Var inte alls gott juh.. iaf inte när man va sugen på massa annat... =P
Å ja är sjukt sugen på att köpa en godispåse i helgen... Ja är juh typ värd det.. eller hur? :D Men... Känns juh onödigt att bryta min nyttiga trend..?.. hm... Vi får se.. beror nog på vilket sug jag har imorgon då ja ska handla :)


Gonatt å Kraam till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar