torsdag 27 januari 2011

Matvraket, det är jag !

Haha! Kan du tänka dej, lilla jag, som knappt äter 5 köttbullar till middag... har precis tryckt i sig 10 pannkakor ! MUMS!

Var jätte nära på att bli tagen av kontrollanten idag... ah i måndags oxå för den delen.. I måndags klev ja på en buss samtidigt som en tjock man... vilket gjorde att ja lät honom gå på innan mej.. ( vi fick inte plats tillsammans i dörren) å då fick ja syn på hans "böterdosa"... (sån som tågkontrollanter har) så då bara vände jag å gick av.... pust* Å idag på väg hem från skolan.. så klev det på två kontollanter två stationer innan ja skulle av... men snabbt som tusan innan dörrarna stängdes hoppade jag av då.. å tog tunnelbanan som kommer efter.... pust*.. igen. Ah, när man tjuvåker som jag har gjort i ett och ett halvt år nu så får man ha ögonen med sig... PS. dom flesta är civilklädda... men ja har haft lite tur med mej oxå... å sluppit dom med :) peppar peppar!!!

Gonatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar