tisdag 4 januari 2011

Kan inte betala biljetten..?

Sitter framför brasan i Rättvik nu, älskar att vara här. Och det blir så fint här nu då vi håller på å bygger och renoverar här. Ikväll el imorgon ska jag å pappa lägga nytt golv på övervåningen istället för den gamla heltäckningsmattan.



Igår när ja skulle betala biljetten till Gran Canaria så skull jag betala med pappas kort (jag har inget kort som ja kan betala med på internet), men då kommer de upp en rita som vill påminna om att ja måste visa upp kortet jag betalar med vid incheckningen... men de är juh inte mitt kort.. de måste juh pappa ha här hemma. Så har det väl aldrig vart förut? Jätte konstigt. Då kan juh inte sånna som jag som inte har kort som man kan göra internetbetalningar med få hjälp av nån annan heller.. ?! Morr. Så fick lov att åka till banken idag å fixa ett visa kort.. men då kommer ja inte få de förrens om 3-4 bankdagar... å då är jag i Munchen!? Hur ska jag göra nu då? ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar