onsdag 26 januari 2011

trötter är vaken än . .

Tränade efter skolan idag igen.. ovanligt? :) Så jag har faktiskt ganska så nyss kommit hem... bara hunnit äta två lax-mackor, Mums, och nu är kl 01.00

Men ja lovade juh er foton på shoppingen! Jag håller, oftast, vad jag lovar.. så här kommer dom... men ja tog dom snabbt innan ja åkte till skolan idag så... blev inga bilder då ja har kläderna på mej... ser juh oftast snyggare ut på kroppen än på galegen...? stavning? sak samma..

strumpbysor 3€, två mössor 2€/st och en topp 1€ från HM.

Axelväska från AC 4.95 €
Jag vart helt i extas när jag såg den... OCH att den va überbillig!!
Dock får ja vänta ett år tills ja kan använda den (vinterdesign) men de spelar ingen roll !! Kärlek.

Lång kofta från Pimkie 12 €

Två linnen med sån "fluffig"/ somrig design från Pimkie  6 €/st

Klänning från New Yorker för 9.95 €
Ska ta en bättre bild med den på, tycker den ser lite löjlig ut sådär :)

Och sen "det kostiga köpet"... som alltid finns med i en shoppingrunda.
Sist var det juh min helkroppsdress, om ni minns? ;)
Det här är iaf, vad heter dom?, sån BH-linne som man tex har till ett par höga jeans å sen bara kavaj.
Ja, de är min tanke, så ska hitta den där pefekta, fräcka, snygga kavajen.. Kanske på Gran Canaria? :)
Den här kommer iaf från HM för 3 €
Hur klär man sig annars i en sån här? tips?


Neej, Gonatt på er ! Snacka om att ja kommer ha träningsvärk imorgon.. mina muskler.. på en teckning skulle dom blinka rött... (ja nu är ja trött) Dom värker iaf om du inte fatta att de va så ja mena.... Men iaf skönt att man får nått fram all denna träning ;) Tjing-Tjo-Fräääs!


PS. Ja shoppade faktiskt bara på rean idag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar