söndag 23 januari 2011

pepptalk !

Har haft ett "pepptalk" med mamma å pappa via skype precis... Så nu... innan ja lägger mej ska ja få lite nytta gjort... kanske samtidigt som ja kollar på minuten. Förena nytta med nöje som sagt.

Mamma sa: att man ska försöka att varje dag göra

  • något man vill göra
  • något man bör göra
  • något man måste göra
så imorgon blir det:


  • sola/stan/take-away kaffe el något annat roligt som jag bara känner för att jag vill göra.
  • fixa mitt knäppa internet,torka golvet el kanske skriva ut flygbiljett...
  • göra klart "läxan"

Ursäka att den är suddig... men på dom skarpa bilderna så såg man så bra att ja såg så dum ut ;p


Gonatt !

2 kommentarer:

  1. din mamma har sååå rätt! blev också lite peppad av det där :P

    SvaraRadera
  2. hihi ja eller hur ! Så idag har ja gjort mitt "vill göra" = take away kaffe :)
    även handlat som var de ja borde göra å nu blir det mitt måste - läxan !

    SvaraRadera