tisdag 19 april 2011

arbetsintervju.

Just nu har vi lita paus. Jag å pappa håller på å drar massa "ris", grenar å kvistar. Medans jag var på en arbetsintervju imorse tog pappa hit en kille som fällde massa träd på gården så nu sliter vi med det. Tar juh aldrig slut haha! Men skönt att röra på sig lite, det är juh trots allt något som jag gillar skarpt. =) Men jo som sagt, arbetsintervju imorse. Har sökt jobb här i Rättvik på deras två campingar samt badhus som har samma ägare. Intervjun gick bra tycker jag så nu är det bara att vänta ca en vecka på svar. håller tummarna för det hade vart skitkul!



Hejhej!

2 kommentarer:

  1. Håller också tummarna för att du får jobb i Rättvik i sommar!! Tänk vad kul vi ska ha då :) Ses snart! Kramar från barndoms vännen :)

    SvaraRadera
  2. Isåfall ska vi ha ASKUL! hahahah :P Ses om nån dag ! hoppas jag! KRAAAAM

    SvaraRadera