lördag 2 april 2011

LÖRDAG

ååh så skönt med heeelg ! Å ja är jätte sugen på att få göra mej lite fin å ut å partajja, men ja tror ja börjar bli kärring :P känner att ja inte pallar att förstöra dagen efter, orkar inte komma hem å att hela jag ska lukta sigarett och så pallar ja inte att ..... Nej fan va negativt det blev, jag vill visst gå ut å slänga med håret ;) jätte mycke vill jag det. hahahaha!


Igår efter skolan åt jag taos med min granne Ayla å Elin i hennes klass. Mycke trevligt. Drack ungefär en 4 vinglas och - mamma nu förstår jag dej. Gud vart typ full på dom glasen, hade till och med fått huvudvärk innan ja skulle lägga mej. Det märks att man inte är ung längre, hihi. Ja, jag blir faktiskt hela 22 år gammal i sommar.  Neej, ja är ung, ung å galen fortfarande. Var nog bara lättpåverkad pga att ja inte druckit sen... ja vet inte när... fick juh stressmage  några veckor efter jul å därför har ja inte druckit på säkert två månader. Men vad gör det ?, jag har haft kul ändå ! ja tänk, ja ställde till och med upp för laget å dansade på baren nykter för att tjejerna skulle få en spritflaska "for free"! Så de så :) Dessutom hade ja på mig Bodils gummistövlar för att spexa till det lite extra :D



Nu blir det att göra lite nytta i lägenheten medans solen värmer upp luften där ute lite till, just nu är det 18 plus i skuggan och väderleken har sagt 25 i skuggan idag så det blir att åka iväg med picnic till nån mysig park om nån timme :) Hörs sen ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar