fredag 22 april 2011

Tjejerna i solen


Har haft en jätte trevlig lunch här i Backa precis. Mammas två barndomsvänner var här samt Annelis barn Jenny å Camilla som vi umgåtts med lite när vi var små. Och som ni ser vart det massa tjejsnack :) såklart.

Har inte fotat min "shopping" än, ska göra det.

Har lite beslutsångest just nu också... hjälp mej. Ja har lyckats dra med mej alla mina vänner ut imorgon.. men alla vill på olika ställen... så hur ska jag göra nu... Hänga "det mindre" gänget till min favvoklubb eller de större gänget till inte min favvo "klubb" :P haha kommentera !

Ikväll blir det uaf "chill" (som alla säger) här i Rättvik, nere på byn, med min barndomsvän AK :D Anna-Karin. Ska bli mysigt. Hörs !! :)

4 kommentarer:

  1. Haha, vart har du hittat den där bilden? :P Taget i Rättvik föresten. Kul att vi ses ikväll igen! :) KRAM

    SvaraRadera
  2. haha ! ja de va jätte kul å ses ! Blir snart igen hoppas jag ! <3

    SvaraRadera
  3. Är man ett stort gäng tappar man bort varann ;)
    Kraam

    SvaraRadera