onsdag 13 april 2011

pirrigt nervös och... nykär?

Åh de är helt knasigt hur ja känner mej, ja går å håller på en hemlighet... å jag är helt pirrig. Ja bara längtar tills ja tänker avslöja den för er... vet inte riktigt när ja ska göra det bara om några dagar kanske... efter helgen typ. Men de verkligen pirrar i min mage heeela tiden. Det är som om ja skulle gå å va nykär hela tiden.. eller sådär pirrigt nervös för en premiär eller nått... går inte att beskriva. Nästan lite läskigt. Men ja lovar, ni ska få reda på vad det är jag går å bär på, snart snart snart :) Ja fick bara lov att öppna mej lite för de bara bubblar inom mej å ja kunde inte riktigt hålla mej längre så fick iaf lov att nämna för er att ja har en liten *pip* på gång :)


Mitt rum just nu när jag har min lilla dansare från skellefteå boende hos mej :)

2 kommentarer:

  1. Meeen Eliin!!! Nu är jag ju såå nyfiken!! :D

    SvaraRadera
  2. hahaha :P jaa de har vart många som frågat mej :P roligt att ja kunde göra er så nyfikna... men som sagt.... de måste få vara en hemlighet tills... ah senast måndag :)

    SvaraRadera